U-Cursos ::

MGARQ106-1 Curso Electivo: Cognición del diseño 2018, Segundo Semestre

  • Compartir Recargar
  • Contacto
  • Entrar

Curso Electivo: Cognición del diseño

MGARQ106-1 - Segundo Semestre 2018

  • Historial
  • Horario
  • Integrantes
  • Presentación
  • Historial

Historial

  • Material Docente

    Groat&Wang_Español_Cap01.pdf 9 Nov 201809/11/18 at 21:572018-11-09 21:57:09

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Laudan_Español.pdf 9 Nov 201809/11/18 at 21:562018-11-09 21:56:09

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    architecturalresearchmethods-groat_wang.pdf 9 Nov 201809/11/18 at 21:462018-11-09 21:46:09

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Cognición del Diseño - Atencion Control Cognitivo y Emocional S7.pdf 9 Nov 201809/11/18 at 21:402018-11-09 21:40:09

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Nersessian_Ch5.pdf 27 Oct 201827/10/18 at 22:372018-10-27 22:37:27

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Nersessian_Ch4.pdf 27 Oct 201827/10/18 at 22:302018-10-27 22:30:27

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Enlaces

    How language shapes the way we think 27 Oct 201827/10/18 at 10:372018-10-27 10:37:27

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Alexiou_2009_Exploring the neurological basis of design cognition using brain imaging_some prelimina 26 Oct 201826/10/18 at 09:382018-10-26 09:38:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Dorst_2006_Design problems and design paradoxes.pdf 26 Oct 201826/10/18 at 09:372018-10-26 09:37:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Goel_2001_Dissociation of Design Knowledge.pdf 26 Oct 201826/10/18 at 09:362018-10-26 09:36:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Peponis_2005_Formulation.pdf 26 Oct 201826/10/18 at 09:352018-10-26 09:35:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Notas

    Reporte de lecturas 1 26 Oct 201826/10/18 at 09:332018-10-26 09:33:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Notas

    Reporte de lecturas 3 y 4 26 Oct 201826/10/18 at 09:332018-10-26 09:33:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Notas

    Reporte de lecturas 2 26 Oct 201826/10/18 at 09:332018-10-26 09:33:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Notas

    Reporte de lecturas 5 y 6 26 Oct 201826/10/18 at 09:322018-10-26 09:32:26

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Tareas

    Reporte de Lecturas 1 (Fecha entrega: 07/09/2018) 25 Oct 201825/10/18 at 10:032018-10-25 10:03:25

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Tareas

    Reporte de Lecturas 2 (Fecha entrega: 27/09/2018) 25 Oct 201825/10/18 at 10:022018-10-25 10:02:25

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Tareas

    Reporte de Lecturas 5 y 6 (Fecha entrega: 12/10/2018) 25 Oct 201825/10/18 at 10:022018-10-25 10:02:25

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Alumnos

    Acta_Sesión 7_19.10.2018.pdf 24 Oct 201824/10/18 at 22:242018-10-24 22:24:24

    M. de la Luz Cerda M. de la Luz Cerda

  • Enlaces

    Flow, the secret to happiness 20 Oct 201820/10/18 at 00:322018-10-20 00:32:20

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Bibliografía

    Flow 20 Oct 201820/10/18 at 00:322018-10-20 00:32:20

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Alumnos

    Acta 12.10.2018.pdf 18 Oct 201818/10/18 at 00:292018-10-18 00:29:18

    César Cumian Cortés César Cumian Cortés

  • Material Docente

    Kvan_2004_Students learning styles and their correlation with performance in design studio.pdf 12 Oct 201812/10/18 at 21:252018-10-12 21:25:12

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Gibson_1971_The Information Available in Pictures.pdf 12 Oct 201812/10/18 at 21:202018-10-12 21:20:12

    Pedro Soza Pedro Soza

  • Material Docente

    Curry_2014_A theoretical basis for recommending the use of design methodologies as teaching strategi 12 Oct 201812/10/18 at 21:152018-10-12 21:15:12

    Pedro Soza Pedro Soza

  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
  • Tema:
    • Claro
    • Oscuro
  • Idioma:
    • Español
    • English
  • Políticas de Uso
  • Privacidad
  • Centro Tecnológico Ucampus