-
Encuesta de Evaluación del Desempeño Docente 6 Ago 202406/08/24 a las 15:01 hrs.2024-08-06 15:01:06
-
Nota Final 23 Jul 202423/07/24 a las 15:46 hrs.2024-07-23 15:46:23
Paulo Barraza R.
-
Presentación Oral 23 Jul 202423/07/24 a las 15:43 hrs.2024-07-23 15:43:23
Paulo Barraza R.
-
TEORÍA DE LAS INTELIGENCIAS MÚLTIPLES_20240723_005651_0000.pdf 23 Jul 202423/07/24 a las 01:09 hrs.2024-07-23 01:09:23
Javiera P. Miranda Muñoz
-
Presentacion sueño.pptx 22 Jul 202422/07/24 a las 20:29 hrs.2024-07-22 20:29:22
Gonzalo León S.
-
Re (1): Clase de mañana 8 Jul 202408/07/24 a las 13:37 hrs.2024-07-08 13:37:08
Mauricio López C.
-
Clase de mañana 8 Jul 202408/07/24 a las 09:59 hrs.2024-07-08 09:59:08
Pía Castillo D.
-
Prenatal daily musical exposure is associated with enhanced neural representation of speech frequenc 3 Jul 202403/07/24 a las 08:44 hrs.2024-07-03 08:44:03
Mauricio López C.
-
El impacto de la práctica musical grupal en el desarrollo social: una revisión exploratoria.pdf 3 Jul 202403/07/24 a las 08:42 hrs.2024-07-03 08:42:03
Mauricio López C.
-
Evaluación 2ª Unidad (Fecha entrega: 16/07/2024) 3 Jul 202403/07/24 a las 07:24 hrs.2024-07-03 07:24:03
Mauricio López C.
-
Musical_participation_and_positive_youth_developme (1).pdf 2 Jul 202402/07/24 a las 19:05 hrs.2024-07-02 19:05:02
Mauricio López C.
-
Prenatal daily musical exposure is associated with enhanced neural representation of speech fundamental frequency_ Evidence from neonatal frequency-following responses.pdf 2 Jul 202402/07/24 a las 19:04 hrs.2024-07-02 19:04:02
Mauricio López C.
-
Prenatal daily musical exposure is associated with enhanced neural representation of speech fundamental frequency_ Evidence from neonatal frequency-following responses.pdf 2 Jul 202402/07/24 a las 19:03 hrs.2024-07-02 19:03:02
Mauricio López C.
-
El impacto de la práctica musical grupal en el desarrollo social_ una revisión exploratoria.pdf 2 Jul 202402/07/24 a las 19:01 hrs.2024-07-02 19:01:02
Mauricio López C.
-
Evaluación 2ª Unidad (Fecha entrega: 16/07/2024) 2 Jul 202402/07/24 a las 18:26 hrs.2024-07-02 18:26:02
Mauricio López C.
-
Clase 5 Por qué los monos (y los humanos) son apegados a la equidad 18 Jun 202418/06/24 a las 11:38 hrs.2024-06-18 11:38:18
Mauricio López C.
-
Clase 8: What Makes Music So Universal? 17 Jun 202417/06/24 a las 15:15 hrs.2024-06-17 15:15:17
Mauricio López C.
-
Why Should I Learn Music? It Can Be Good for Your Brain! 11 May 202411/05/24 a las 13:18 hrs.2024-05-11 13:18:11
Mauricio López C.
-
Longitudinal Research on Music Education and Child Development: Contributions and Challenges.pdf 11 May 202411/05/24 a las 13:14 hrs.2024-05-11 13:14:11
Mauricio López C.
-
Clase 8 Why dance is just as important as math in school 11 May 202411/05/24 a las 13:11 hrs.2024-05-11 13:11:11
Mauricio López C.
-
Effects of artistic activities on the development of cognitive and non-cognitive outcomes.pdf 11 May 202411/05/24 a las 13:00 hrs.2024-05-11 13:00:11
Mauricio López C.
-
Joint music making promotes prosocial behavior in 4-year-old children.pdf 11 May 202411/05/24 a las 13:00 hrs.2024-05-11 13:00:11
Mauricio López C.
-
How learning a musical instrument affects the development of skills.pdf 11 May 202411/05/24 a las 13:00 hrs.2024-05-11 13:00:11
Mauricio López C.
-
Detrás de la escena beneficios cognitivos de tocar un instrumento musical. Funciones ejecutivas....pdf 11 May 202411/05/24 a las 13:00 hrs.2024-05-11 13:00:11
Mauricio López C.
-
The Neuroscience of Dance: A Conceptual Framework and Systematic Review 11 May 202411/05/24 a las 13:00 hrs.2024-05-11 13:00:11
Mauricio López C.